Reklamacje i zwroty

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją.

Dokumentem niezbędnym do przyjęcia i uwzględnienia reklamacji jest paragon, dokument zakupu lub faktura VAT dołączony do zakupionego produktu. W przypadku zgłoszenia reklamacji koszt przesyłki w jedną stronę pokrywa kupujący. W momencie uzasadnionej reklamacji koszt odesłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedawca.

 

Adres do składania reklamacji lub zwrotu.

PRESTIGE GROUP

TADEUSZ STRÓJWĄS

MAKUSZYŃSKIEGO 22A

31-752 KRAKÓW

 

 

Niniejszy wzór oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, należy dołączyć do wysłanego towaru. Jest to wymóg wynikający z art. 3 ust. 1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.